Tomcat 5.5 Kararlı Depo.

Merhaba,

Bazı sebeplerden dolayı, Tomcat 5.5 sürümünü kullanmam
gerekiyor. Kararlı Debian için düzgün bir depo bulamadım ben de
kararsız (sid) depoyu kullanarak sadece Tomcat 5.5 ve gerektirdiği
diğer paketleri kurmayı planlıyorum. Bunun herhangi bir zararı olur
mu?  Böyle yapmam mı uygun olur yoksa Tomcat'in kendi sitesinden
ilgili ikili (binary) dağıtımı indirip kurmam mı daha doğru olur?

Veya, kararlı sürüm için kullanabileceğim backports tadında bir depo
mevcut mu Tomcat 5.5 içeren?

Sevgiler.

--
maybe you want to lost (lene)