Re: ATI Radeon ve kitlenme sorunları

Selam,

Mehmet Türker <mt@innova.com.tr> writes:

> ATI linux içinde kullanılabilecek en kötü ekran kartı diye düşünüyorum
> zaten. 2003 yılında ürettikleri karta bile desteği kesmiş durumdalar, flgrx
> i Mobility 7500 ile çalıştıramıyorsunuz mesela, her yeni versiyonda birkaç
> kartı listeden çıkartıyorlar. Ben araştırmaya devam ediyorum, eğer birşey
> bulursam listeye de geçerim o zaman.

Sorun sadece laptop'larda olsa iyi. PCI express X300 ekran kartı
kullanıyorum, ne doğru düzgün XGL çalışıyor, ne de GLX isteyen
uygulamalar. Aynı şekilde DRI ile ilgili donma sorunları da
yaşatıyor. Bu yüzden fglrx yerine ati (Debian ile gelen GLX bile
desteklemeyen modül) kullanmak zorunda kalıyorum.

Birlik olup ATI'yı dövelim derim :)

PS: Hazır elimizi dayağa alıştırmışken bir türlü flash player
çıkartamayan Adobe firmasına da dalalım:)

Sevgiler.

--
0xdeadbeef

Cafer 'cfb' Şimşek