Re: computer

Birileri benim dizüstü bilgisayarımı çalsa, sonra da Bios şifresi yüzünden açamasa. Ya da kapağa taktıgım kilit yüzünden kullanmasa... Benim bilgisayarım zaten çalınmış olmaz mı? Benim bilgisayarımın içinde devlet sırrı mı var da, bu haber mesela  beni ilgilendirsin değil mi ama?

Ben ne yapayım böyle haberi. Tabi işine yarayanlar olabilir pek tabi. Belki kişi çok büyük programcı filan yüce projeleri olan bir şahsiyettir. Bilgisayarının çalınması değil de içindeki programın çalınması ona daha fazla dokunabilir. Fakat hangi adi hırsız bilgisayarı içindeki program için çalar burası da tartışılır...

Zaten eğer çok değerli bir bilgi varsa şifreli USB çubukları filan da notebook'dan daha işe yarayıcı olabilir. Ya da hem notebook kullanılır önemli programlar da USB çubuğa kopyalanır. Böyleleikle Flash Disk'e şifre koyuldugu için veriler çalınamazz.