Re: ses kartı CMİ8738 yardım

 Merhaba,
/etc/group dosyasını el ile düzenlemek ne kadar iyi bir fikir
bilmiyorum ama bunun için groupmod isimli güzel bir uygulama var. man
groupmod ile detaylı bilgi alabilirsiniz.

not: az önceki kişisel e-posta adresinize göndermiş olduğum cevap için
özür dilerim gmail'in azizliğine geldim ...

27.09.2006 tarihinde Deniz Bahadir Gur <deniz@parkyeri.com> yazmış:
/etc/group dosyasi icinde bulunan "audio" grubuna kendi kullanici
adinizi eklememis olabilirsiniz, bir kontrol edin. Bu dosyaya yazabilmek
icin root olmaniz gerekli yada sudo ile yazabilirsiniz.

dosyanin icinde ise format su sekildedir;
group:x:uid:kullanici_adi_1, kullanici_adi_2

sizin yazacaginiz satir soyle olmali;
audio:x:29:carco53

Deniz