Re: ses kartı CMİ8738 yardım

/etc/group dosyasi icinde bulunan "audio" grubuna kendi kullanici adinizi eklememis olabilirsiniz, bir kontrol edin. Bu dosyaya yazabilmek icin root olmaniz gerekli yada sudo ile yazabilirsiniz.

dosyanin icinde ise format su sekildedir;
group:x:uid:kullanici_adi_1, kullanici_adi_2

sizin yazacaginiz satir soyle olmali;
audio:x:29:carco53

Deniz

Samet Topal wrote:

Merhaba arkadaslar
bu gruba ilk mailim dolayısıyla tam uslubu bilemiyorum :D

benim ses kartım CMİ8738

kernel surumu 2.6.2.16 gibi bişeydi şimdi tam hatırlıyamıyorum

ses kartımı alsa görüyor fakat ses cıkmıyor alsanın sitesinde ki
cmi8738 ile ilgili acıklamaları okudum uyguladım fakat basarılı
olamadım.
yardımcı olumusunuz...