Re: Program Derleme Hatası...

Merhaba,
linux altinda C ile yazilmis herhangi bir kodu derlemek icin gcc ve g++ birlesenlerinin ayrica debug icin gdb'nin yuklu olmasi gerekir. Soruyu buraya sordugunuza gore muhtemelen debian kullaniyorsunuz. Oncelikle sisteminizde gcc ve g++ ve de gdb kurulu olup olmadigini kontrol edebilir misiniz?

Bir acik kaynak kodlu program basit olarak asagidaki komutlar ile kurulabilir.

./configure
make

(root olduktan sonra)

make install

Sisteminizde gcc (gnu c compiler)  ve make gdb (gnu debugger) birlesenleri yuklu ise farkli bir sorun olabilir. Sizin hata mesajinizi goremedim. Acaba verdigi hatayi gonderir misiniz?

Sisteminizde eger gcc ve gdb yuklu degilse,

apt-get install fakeroot binutils ncurses-dev make gcc g++ gdb

komutu ile yukleyebilirsiniz.
iyi calismalar,

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com