RE: Linux ile C programciligi

Title: RE: Linux ile C programciligi

-----Original Message-----
From: blackwind [mailto:blackwind@gmail.com]
Sent: Sun 9/24/2006 8:45 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Linux ile C programciligi

> Selam,

Merhaba,

> Ben Linux ile C programlamlama ögreten bir kitap ariyorum. Kitap temel
> düzeyde olmali ve GCC ya da Linux altinda çalisan bir derleyiciden ekran
> görüntüleri ve örnek programlar esliginde olayi ögretmeli.

Kisa bir googlelama sunlari döndürdü:

 http://wiki.linux-sevenler.org/index.php/C_Nas%C4%B1l_bir_Programlama_Dilidir%3F%2C_%C4%B0lk_Uygulamam%C4%B1z

 http://wiki.linux-sevenler.org/index.php/NASIL_gcc_kullan%C4%B1m%C4%B1

 http://www.belgeler.org/glibc/glibc.html

 http://tr.wikipedia.org/wiki/C_programlama_dili

Kitap olarak C dilini gelistiran ustalarin temel kitabi:

 http://www.pandora.com.tr/urun.asp?id=103269

A'dan Z'ye C kilavuzu:

 http://www.pandora.com.tr/urun.asp?id=34705

Bu kaynaklarin ardindan deneme yanilma, e-posta ve Usenet gruplarindan faydalanmak, hazir acik kodlu C projelerinin kodlarini incelemek kendi kendinizi gelistirmek icin iyi bir yöntemdir.

Iyi calismalar.