bilgisayarı kapat secenegı yok!!!

bugun debıana upgrade yaptıktan sonra ilk olarak ekran ayarlarını
algılayamadıgından dolayı pc direk olarak recovery mode da acıldı daha
sonra  orda updrade etmeye calıstım safe mode da upgrade comutunun
yanına -f ekledım ve işlemleri yaptı ekranı otomatık tanıdı falan fılan
sonra bitti biraz hata ile karsılastıktan sonra
bana gelen log ın ekranı farklı bısey cıktı. neyse ben heralde yenı
yukledıgımden dolayıdır dedım.
bılg. kapatmak ıstedım fakat yok o secenek yok!!!
root olarak da yok sadece cıkıs war.
ne yapmam geerekiyo!!
terminalden kapatmak istemiyorum....