Re: phpmyadmin hatası

Pzt, 2006-09-11 tarihinde 23:17 +0300 saatinde, Dr.Ahmet KUTLAY yazdı:
> selamlar
Merhaba,
> normalde çalışan bir phpmyadminde
> bazen bir kaydı edit etmek istediğimde
> "indirmek istediğiniz dosya tbl_row_action.php
> firefox bu dosya ile ne yapacak..birlikte aç..
> diske kaydet" diye bir kutucuk çıkyor.
> zannediyorum bu durum çok fazla kaydı
> editlemek için işaretleyip edit deyince
> zaman zaman oluyordu,seçtiklerimi azaltıp
> işime devam ediyordum.Fakat text alanlarında
> fazlaca yazı bulunan tek kaydı bile seçsem aynı
> uyarı çıkmaya başladı.
> Bu durum nereden kaynaklanıyor ve çözümü
> var mıdır.

Hangi depoyu kullandığınızı bilemiyorum, fakat fikir vermesi açısından
kendi hikayemden bahsedeyim: Bir süre önce phpmyadmin ile sqldump almaya
çalıştığımda, sql dosyası yerine boş bir php dosyasını kaydetmeye
uğraştığımı farkettim. Ben de mysqldump kullanarak işime kaldığım yerden
devam ettim. Mail'inizi okuduktan sonra unstable deposundaki
phpmyadmin'de (en azından benim hatayı gördüğüm yerde) herhangi bir
sorun göremediğimi belirteyim. Yaşadığınız sorunlar, sahip olduğunuz
sürümle ilgili olabilir diye düşünüyorum. Belki, phpmyadmin'i başka bir
depodan güncellemek, şayet en yeni sürüm kuruluysa _kurulumu
tekrarlamak_ işe yarayabilir.

Murat Sağlam