Re: Firefox'ta sayfalarda ufak font problemi

Selam,

Sal 05 Eyl 2006 21:58 sularında, Emre Kadıoğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Bir arkadaşımın bilgisayarına temiz bir debian kurdum fakat Mozilla
> Firefox'ta açtığım sayfalarda yazılar okunmayacak derecede küçük çıkıyor,
>
> firefox ayarlarından yazı tiplerini değiştirmeyi minumum font
> büyüklüğünü vs vs hepsini denedim fakat herhangi bir sonuç alamadım :(

Bu ayarları dile/karakter kodlamasına uygun olarak yaptınız değil mi?
Örneğin, listeden Türkçe'yi seçip yaptığınız ayarlardan sadece
iso-8859-9 kodlu sayfalar etkilenecektir. Sadece iso-8859-9, iso-8859-1
ve utf-8 ile ilgili ayarların yapılmış olması hemen herşeye yetiyor.
Ben bunları hep bir kere ayarlarım. Normalden biraz büyük fontlar
okumak için daha iyi oluyor.

Esen kalın,
Nilgün