Re: Firefox'ta sayfalarda ufak font problemi

Emre Kadıoğlu wrote:
Merhaba,

Bir arkadaşımın bilgisayarına temiz bir debian kurdum fakat Mozilla Firefox'ta açtığım sayfalarda yazılar okunmayacak derecede küçük çıkıyor,

firefox ayarlarından yazı tiplerini değiştirmeyi minumum font büyüklüğünü vs vs hepsini denedim fakat herhangi bir sonuç alamadım :(

Sorun nerde olabilir???

transcoded font paketleri yüklü, kde kullanıyoruz kernel 2.6.17 xorg x-window-system vs vs vs hepsi son sürüm unstable

Merhabalar,

"Preferences -> Content -> Advanced (Fonts & Colors)" altında "Display Resolution" değerini "System Setting" olarak ayarlayıp dener misiniz?

İyi çalışmalar..

--
Koray