usb memory ve "hal" hakkında bir soru

Merhaba,
Debian Etch(KDE) kullanıyorum. Yeni bir usb memory aldım. Dosya sistemini fat32 olacak şekilde değiştirdim. /media/usbdisk isimli bir klasör oluşturdum. /etc/fstab içerisine de  /dev/sda1       /media/usbdisk  vfat    noauto,users,rw,umask=0 0 0 satırını ekledim.

mount -a komutunu verip masaüstünden Sistem->Depolama Ortamı' na geldiğimde usb memory' e ait bir kısa yolun oluştuğunu gördüm.

Simgeye tıkladığımda diskin hal ile geçerli kullanılabileceğini söyleyen bir mesaj geldi. Ben de hemen hal ı kurdum. Sistemi yeniden başlattığımda Sistem->Depolama Ortamı daha önce benim bağladığım sabit disk bölümlerini gösterirken, hal den sonra bütün sabit disk bölümlerimi, usb memory' i(etiketi ile) gösterdi. Buna sevinmedim dersem yalan olur ama hal sistemime ne yaptıda böyle oldu? Daha doğrusu kurmuş olduğum  hal kısaca ne işe yarıyor?
(İyi bir şeye benzediği kesin)
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.