Re: Unstable'dan testing'e

Çrş, 2006-08-30 tarihinde 18:51 +0300 saatinde, veli akcakaya yazdı:
> Merhaba,
> deneme amaçlı olarak testing olan sürüme ek olarak sources.list
> dosyasına unstable'ı da ekledim ve kde ile ilgili birçok program
> yükledim. Ancak bundan sonra KDE'de yazılar görünmez oldu. Fare ile
> üzerine gidilince belirginleşiyor, onun dışında KDE içindeki tüm
> yazılar görünmüyor. Ben tekrar unstable'dan testing'e nasıl dönerim.
> KDE'yi tamamen kaldırıp, tekrar mı kurayım?
> İlginize teşekkürler,
> Kolay gelsin...

Geçen hafta aynı şey benimde başıma geldi, sorun bazı xorg 7.1
paketlerinin yanlışlıkla experimental'a değil unstable'a girmesiydi.
Sisteminizi sık olarak güncellemiyorsanız, mesela haftada bir yükseltme
işlemi yapıyorsanız, bugün bir yükseltme işlemi yapın. Sorun devam
ederse kde'yi kaldırıp testing'den tekrar kurmalısınız ya da
synaptic-aptitude ile elle her paketi testing den tekrar kurulacak
şekilde ayarlamalısınız. En kolayı ise ilk seçenek, unstable'dan
testing'e geri dönmek soruna neden olabilir.

İyi akşamlar.

--
Erçin EKER
UIN:82166138

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91