Re: Macbook ve Ubuntu

Aslında Benim Mac almaktaki amacım 13 inc olması ama Blackwind'in dediği
gibi gerçekten piyasada daha fazla seçenek var. Yani Mac almakla galiba
kendimi sıkıştırmış olacağım. Peki bir kaç soru daha sormak istiyorum
Mac konusunda :

     1. Mesela Flash Player yada o tarz programlar nasıl çalışıyor mu?
     2. Mac için Macbookların en düşük fiyatlı olanını USA dan almayı
        düşünüyorum. Acaba tüm donanımları destekliyor mu Linux ?

Son olarak da Balckwind'in kırıcı bir tavır sergilemesi benim şahsımı
rahatsız ettiği için Erçin Ekerden bu konuda özür dilerim. Belki ben
sebep oldum yada olmadım. Ama gerçekten bu kadar sert bir tepkiyi bu
liste altında gösterilebileceğini düşünmemiştim.