From: Mehmet Halil SERÇE [mailto:mhs@oscarbilgisayar.com]
Sent: Monday, August 21, 2006 3:42 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: 14 adet cd yi nasıl dvd lere yazarım ?

Merhaba arkadaşlar, problemlerimi çözmeme yardımcı olan herkese teşekkür
ediyorum. Bir sorum daha var, genel olarak bu listeye soru sormadan önce bir
sorunum ile ilgili bir araştırma yapıyor, sorunuma uygun cevabı
bulabileceğim sitelere , manuallere bakıyorum, eğer bulamaz isem listeye
yazıyorum, bazende bu uygulamayı yapmıyor hazıra kaçıyor :-( direkt listeye
yazıyorum.

Sorunum ulu debian sürümünü 14 adet cd den yüklemek yerine 2 adet dvd den
yüklemek istiyorum. Bu cd leri nasıl dvd ye entegre edip oradan yükleme
yapabilirim ? debian.org a baktım, faq lara baktım orada sadece dvd image
linkleri var onları çekip dvd ye yazıp sorun çözlür, bu biraz uzun bir yol,
elimdeki 14 cd yi kullanarak bu işi nasıl yapabilirim ? Gerçi opensuse.com