KDE Ekranında Ağ Komş...

Selamlar herkese, KDE Ekranında Ağ Komşularını bir türlü bulup ta ağa göz
atamıyorum, bir çok paketi inceledim, kurdum, yüklü olanlara baktım ağa göz
atabileceğim programı bulamadım, ağ ayarları programı çalışıyor, ağ programı
çalışıyor Ethernet kartını kontrol ediyor. Gnome ekranında oturum açarsam ağ
komşuları programı bilgisayarım içinden ulaşabiliyorum (Windows gibi) KDE
ekranında bu olayı yapamıyorum.

Nerede bu Program ? bilen varmı ?

Not: Qmail vpopmail + bir sürü şey isimli mailler artık geçersizdir, qmaili
kaldırıp send mail kurmaya çalıştım, işlemi yarıda kesip projeye son vermek
zorunda kaldım, ilgilenen herkese teşekkürü borç bilirim.