RE: [qmail] Debian Üzerinde Qmail + Vpopmal+Spamassin + razor + vs. Yüklerken...

Yaw bu vpopmail ile kullanıcı ekleyemedim bir türlü. Vpopmail/domains
klasörü altına istediğim domainleri ekleyip kaldırabiliyorum ama vadduser
dediğim zaman kullanıcıyı ekleyemiyorum. Q maili durdurup locals dosyasını
tekrar oluşturabiliyorum. Diğer her şey düzgün çalışıyor. Kolaylık olması
bakımından webmin ara yüzünü yükledim ve oradan kontrol edeyim dedim. webmin
içindende q maile bir kullanıcı ekle ve kaldır bölümü görünmüyor. :( nasıl
bir olay dır bu anlayamadım bir türlü. Tüm işlemleri baştan tekrar yaptım
debian üstüne qmaili kurdum vpopmaili kurdum spamassassin ,razar, pyzor,
squirrelmaili kurdum yok yine vpopmaile kullanıcı ekleyemiyorum. Aldığım
mesaj aynı :

debian:~# ~vpopmail/bin/vadduser memo@mhs.com 123456
vmysql: sql error[c]: MySQL server has gone away
vmysql: sql error[c]: MySQL server has gone away
vmysql: sql error[b]: MySQL server has gone away
vmysql: sql error[3]: MySQL server has gone away
vmysql: sql error[2]: MySQL server has gone away
Failed while attempting to add user to auth backend
Error: no auth connection
debian:~#

böyle diyor gerisi gelmiyor help halp hulp imdattttttt....