Debian'da ses sorunu

Merhaba,

Malum kampanyadan toshiba satellite l10 laptopuma geçen gün debian kurmaya karar verdim. Kurulumdan sonra sistemim yeniden başlarken  i810_audio modülü yüklenmesi sırasında hata verip  kurulum yarıda kalıyordu. Nette yaptığım ufak bir araştırmanın ardından fazlamesai.net'te aynı sorunla karşılaşmış bir arkadaşın çözümünü uyguladım ve kurulumumu sorunsuz olarak gerçekleştirdim. Çözümü i810_audio'u /etc/hotplug/blacklist'e aynen ve /etc/discover.conf'e skip i810_audio olarak ekleyerek atlatmıştım fakat şimdi i810_audio'yu pasifleştirdiğimden olsa gerek debian'ımdan ses alamıyorum. Acaba ne yapmalıyım, hangi driver'ı yüklemeliyim?

Şimdiden teşekkürler.
--
Furkan Çalışkan
www.furkancaliskan.info