Re: eth0 - eth1 yer değiştirme

> Çift ağ kartı olan makinada testing kurulumu ağ kartlarını stable'a göre ters tanıyor. Yani eth0 ile eth1 yer değiştiriyor. Tabiiki büyük sorun değil ama alışkanlıklarımdan önce bunu değiştirmenin bir yolu var mıdır diye merak ediyorum?

/etc/network/interfaces dosyasindan bu ayari degistirebilirsiniz. Bu
dosyanin icerigi soyle birsey:

auto lo
iface lo inet loopback

auto eth0
iface eth0 inet static
	address 192.168.2.2
	netmask 255.255.255.0
	network 192.168.2.0
	broadcast 192.168.2.255
	gateway 192.168.2.1

auto eth1
iface eth1 inet static
	address 10.0.0.23
	netmask 255.0.0.0
	network 10.0.0.0
	broadcast 10.255.255.255
	gateway 10.0.0.1

eth0 gorunen yerleri eth1; eth1 gorunen yerleri eth0 yapmaniz ve sonra
da agi restelemeniz lazim. Agi restelemek icin su komutu
kullanacaksiniz:

/etc/init.d/networking restart