Re: Debian Türkiye Listesi'nden Gelen SPAM'ler..

Alper KANAT yazmış:
Merhaba,

Bu aralar bana Debian Türkiye Listesi'nden yollanmış olarak gözüken ve
içerisinde nedense açılmayan resimlerle dolu SPAM e-posta'lar geliyor.
Bundan nedense de tek şikayet eden benim sizlere böyle şeyler gelmiyor
mu acaba ? Sorun yalnızca bende mi ?

Bunu engellemenin bir yolunu söyleyebilecek olan var mı ? Mail sunucum
hosting makinesinin üzerinde, CPanel ile SpamAssassin'i ayarlama
seçeneğim var oraya bununla ilgili bir şeyler yazabilir miyim ?

Teşekkür ederim. Saygılarımla..

aynı sorun bende de var thunderbird şuan için oldukça başarılı bir şekilde ayırt ediyor spamlarla spam olmayanları. başka bir çözümü olan varsa bende deneyebilirim.