Re: CUPS sorunu

Merhaba,

* NIzOSARI [2006-06-29 13:59:10+0300]
> benim sorunum ilk olarak hatayı yazım size
> "Yazıcı listesi alınamıyor. Yöneticiden gelen hata mesajı:
> CUPS sunucuya bağlantıda hata oluştu. CUPS sunucunun kurulduğuna ve
> çalıştığına emin olun. Hata: bilgisayar bulunamadı."
> CUPS ı bi türlü çalıştırmayı beceremedim ve dolayısıyla çıktı da
> alamıyorum :(

Verdiğiniz bilgiler yeterli değil.  En azından yazıcının modelini, hangi
paketleri kurduğunuzu belirtmeli ve yaptığınız ayarları özetlemeliydiniz.
Gerekli bazı paketleri kurmamış olabilirsiniz.  Çok kestirme bir çözüm
olarak (her ne kadar sisteminizi biraz şişirse de) aşağıdaki komutu
deneyin:

    sudo tasksel install print-server