Fwd: Re: dcm to avi

----------  Yönlendirilmiş İleti  ----------

Subject: Re: dcm to avi
Date: Per 01 Haz 2006 11:55
From: Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr>
To: Serhat Tatlıdil (Vestelkom-Uygulama Mühendisliği)
<Serhat.Tatlidil@vestel.com.tr>

Per 01 Haz 2006 10:24 tarihinde şunları yazmıştınız:
> Selam,
> dcm dosyasının iç yapısını bilmiyorum ama dcm->jpg dönüşümü kayıpsızsa
> sonradan da jpg2avi tarzı bir programla avi'ye çevirmek durumu kurtarmıyor
> mu?

Merhaba,
"convert 'I9000004[0-1000]' images.mng" komutu mng uzantılı dosya olarak
 çıktı veriyor ama ya ben beceremiyorum yada bilemediğim bir hata nedeniyle
 4-5 MB dosya 500-800 KB boyutta ve statik bir görüntü oluyor.
Eğer Imagemagick bir şekilde her bir frame'i alıp bir resim dosyasına çevirse
(yani filmi karelere bölüp verse) bende onu sonra bir şekilde mpeg veya avi
dosyasına çevirebilsem işimi görecek ve win tabanlı ekran yakala/kaydet
uygulamarına ihtiyacım olmayacak.
Xvidcap (gvidcap) isimli bir proje buldum. Güncel tar.gz hali etch üzerinde
kurulamadı. Eski hali deb paketi olarak aşağıdaki depoda var aptitude
sorunsuz kuruyor ama bir kitaplık dosyasını bulamadığı için hata verip
çalışmıyor.
"deb http://www.jarre-de-the.net/computing/debian/ stable main"

Sonuçta ekranda oynayan veya streaming video veriyi yakalayıp istenen bir
formatta kaydedebilecek bir linux uygulaması ihtiyacım(ız) var.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com