Re: dcm to avi

Çar 31 May 2006 11:01 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Wed, 31 May 2006 08:51:19 +0300, Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr> :
>
> Dicom bir film degil, medikal sistemlerde kullanilan bir resim standardi
> bildigim kadariyla.
>
> Imagemagick DICOM destekliyor. Onunla baska bir formata da
> cevirebilirsiniz.
Merhaba,
Dicom formatında 4-8 MB boyut ve Dicom gösterici ile izlenen streaming video
dosyalarını edit etmek için mpeg veya avi formatına çevirmek istiyorum.
Convert (Imagemagick) bunu sadece targa, png, jpg, gif gibi resim
formatlarına çevirebiliyor ama benim video olarak çevrime ihtiyacım var.
İyi çalışmalar.
--
Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com