Re: netinstaller cd lerinde r2 r1a arasında ?

Debian GNU/Linux 3.1 updated (r2)
April 19th, 2006

http://www.debian.org/News/2006/20060419

From: "yaşar tunçez" <ytuncez@gmail.com>
To: ozgur.karatas@ttnet.net.tr
CC: goksin.akdeniz@gmail.com, debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: netinstaller cd lerinde r2 r1a arasında ?
Date: Tue, 30 May 2006 12:25:56 +0300

Merhaba arkadaşlar,

Hepinize teşekkür ederim. Ancak sarge nin şu anda kararlı sürüm olduğunu
biliyorum. Benim sormak istediğim şey şu idi: İnternetten kararlı sürümün
netinstaller cd lerini aradığımda iki farklı iso gördüm: birisinde
debian-31r1a-i386 ve diğerinde  debian-31r2-i386 yazıyordu. sarge
3.1kararlı sürüm olarak ilan edildiği tarihte yanlış hatırlamıyorsam
sources.list dosyasında bir bug vardı. r1a ve r2 muhabbeti onla mı alakalı?
Yani 3r2 ile bu problemi mi giderdiler acaba?