Re: Name Server Tanımlamak

Merhaba,
name server hizmeti verecek olan sunucuda dns yazilimi kurulu mu ? Bunun
icin Bind9 (chrood mod'da) veya djbdns kullanabilirsiniz. Bunun icin
asagida yazdigim dokumanlari okumanizi oneririm.

BIND nedir nasil kurulur:
http://www.iucoders.com/article_detail.jsp?nid=41

DJBDNS Kurulumu:
http://www.iucoders.com/article_detail.jsp?nid=50