Re: Ağ yapılandırması

Merhaba,
buna cok sevindim. Fakat debian ile ilgili bir sorununuz oldugunda size
tavsiyem debian turkey mail listelerine uye olup oraya mail atmanizdir.
Oradan daha hizli cevap alabilirsiniz her sorununuza..
iyi calismalar dilerim,
kolay gelsin

Mail: debian-user-turkish@lists.debian.org

Url Adresi: http://lists.debian.org/debian-user-turkish/