dvb-xdtv hk.

 merhaba;
kubuntu/kernel 2.6.12 ve KDE 3.5.2 sistemimde skystar2 dvb kart kullanıyorum
bttv ve diğer sürücüler kurulu.zaten kaffein ile ekstra bir çaba harcamadan
sadece lnb ayarları ve kanal taraması ile (pardon birde TURSKAT için gerekli
frekans listesini değiştirdim) yayınları oldukça iyi bir şekilde
seyredebiliyorum ama xavtv veya xdtv ile yayın alamıyorum şu şekilde bir hata
alıyorum;
***********
Warning: Cannot convert string "black" to type Pixmap
*** AUDIO DEVICE TYPE = alsa
driver is not v4l2
v4l: cant't open /dev/vbi0 for reading, No such file or directory
v4l: device /dev/video0 does not support overlay!
WARNING: overlay mode disabled
v4l: mmap()'ed buffer size = 0x258010
Checking device palette capabilities:
rgb16(565)
rgb24
rgb32
yuv420p

*** GRABBER DEVICE TYPE = video4linux
ioctl VIDIOCSAUDIO: Invalid argument
*** glibc detected *** corrupted double-linked list: 0x08591e00 ***

Program received signal SIGABRT, Aborted.
[Switching to Thread -1217783232 (LWP 10320)]
0xffffe410 in __kernel_vsyscall ()
/dev/vbi normalde /dev/vbi0'a bağlantılı bir yabancı forumda /dev/tty0 a linkle
gibi bir öneri gelmiş bende yönlendirdim hatta bir de /dev/dvb/adapter0/video0 a
bağladığımda xdtv en azında arayüzü açılıyor ama yinede ne xavtv nede xdtv ile
tv yayını alamıyorum.önerileriniz varsa iletirseniz sevinirim.
Teşekkürler
Murat