Re: Ağ yapılandırması

Paz 28 May 2006 21:05 tarihinde, Furkan ÇALIŞKAN şunları yazmıştı:
> Şimdi ayarları -doğru olanları:)- tekrar nasıl girebileceğimi
> bilmiyorum.etherconf ile ilgili birşeyler okudum, apt-get install
> etherconf için bile bağlantım yok....

/etc/network/interfaces bu dosya internete hangi arayüz ile bağlanacağınızı
söyler.

iface lo inet loopback

iface eth1 inet dhcp

eth1 ile bağlanıp modemdem otomatip ip al demiş olursunuz bu iki satırla.

sonra /etc/init.d/networking restart ile ağ ayarlarının okunmasını ve yeniden
başlatılmasını sağlarsınız. ifconfig ile 10.0 ile başlayan bir ip aldıysanız
sorun kalmamış demektir.

--
Oğuz Yarımtepe
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi