Re: apache - too many open files

Selam Tekrardan

cfb@cafer.org (Cafer Şimşek) writes:

> Merhaba,
>
> Sarge üzerinde Apache 2.0.54 koşuyor. Pek çok vhost tanımı var
> (1000'den fazla). Her vhost için CustomLog tanımlı ve Apache
> başlayamıyor. error.log şunu diyor:
>
> [Sun May 28 17:03:43 2006] [error] (24)Too many open files: could not open transfer log file /var/log/apache2/access.log.
>
> Vhost'lardaki CustomLog direktifini kaldırdığımda sorun ortadan
> kalkıyor. Vhost'lar için ayrı ayrı log tutmak gerekiyor, bu
> şart. Sorunu çözmek için ne yapabilirim?

Sorunu çözdüm. Her bir vhost için ayrı log tutmak yerine tek bir log
dosyası tutup, log'ları analiz etmeden önce split-logfile aracından
geçirince sorun ortadan kalkıyor.

Belki başkalarının da başına gelir, çözümü
http://httpd.apache.org/docs/2.0/vhosts/fd-limits.html adresinde mevcut.

--
Cafer 'cfb' Şimşek
http://cafer.org