Re: yedekleme

Merhaba,

* Muhammed Ali SÜRÜCÜ [2006-05-25 15:46:10+0300]
> /var/www, /var/lib/mysql, /var/cache/bind
>
> bu gibi dizinleri günlük veya gün içinde 2 kez zipyerek yedeklenmesini
> istiyorum. bunun için ne yapmam gerek?
> yardımlarınız için tşk.

Debian arşivinde yedekleme işi yapan çok sayıda paket mevcut.  Ben yalın
halde 'rdiff-backup'ı veya daha güzeli arka planda rdiff-backup'ı kullanan
'slbackup'ı öneririm.  Skolelinux'da kullanılan bu sistemi birkaç kere
denemişliğim oldu ve memnun kaldım.  Slbackup ağdaki istemcilerin seçilen
dizinlerini rdiff-backup'la farksal (inkrimental) olarak merkezî bir
sunucuya yedekliyor.  Yapılandırmak için debconf'u kullanması da bir başka
güzel özelliği.