Re: xmms karakter

Aynı şekilde Fonty i kurunca sonuç değişmedi aslında. :) Sorunu çözdüm ama nasıl oldu tam emin değilim. GDM login ekranında language kısmında Türkçe utf8 ve Türkçe Türkçe diye seçenekler vardı. Bende default Türkçe utf8 görünüyordu onu Türkçe Türkçe olarak değiştirdim ve tüm karakter sorunlarım çözüldü. xmms kaymak gibi oldu :) Ayrıca Kwrite programını kullanırken utf8 seçili olmasına rağmen yazılarımdaki türkçe karakterler görünmüyordü. Her seferinde encoding e girip iso-8859-9 u seçmem gerekiyordu. Bu sorunda beraberinde çözüldü :)

Yardımcı olan Herkese Teşekkürler.

From: "mete alpaslan" <alpaslanmete@gmail.com>
To: "Mustafa Efendi" <mqula@msn.com>
Subject: Re: xmms karakter
Date: Sun, 21 May 2006 19:47:34 +0300

#set-language-env çalıştırınca fonty programını kurmamı tavsiye etti :)

bende de aynı sorun vardı fonty kurdum ama bu sefer konquer da olsun
kopetede olsun turckce karakter sorunu yasanmaya basladı normalde konquerda
bole sorun yoktu şimdi bosluk olaraka gosteriyor...kopete ise surekli
ayrıstırma diye hata veriyor  ne yapmalıyım ...

Sevdiklerinizle Messenger'da görüsün ve sesli sohbet edin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533