Re: Gazpacho Kodlama hatası

Cts 20 May 2006 18:44 tarihinde şunları yazmıştınız:
> Gnome masaustu ortamında dediginiz gibi yaptım fakat olmadı.

Merhaba,
Bende gazpacho yoktu. Bildiğim genel bilgiler çerçevesinde yanıtladım. Ben
Debian Etch ve KDE kullanıyorum. Anlattıklarım buna dayanıyor. Gnome yok.
Bu postadan sonra etch depolarından aptitude ile gazpacho kurdum ve denedim.
Yerel ayarlarım tr_TR.UTF-8. Herhangi bir sorun olmadan otomatik olarak
çalıştı.
Ancak bir programı yerel olarak herhangi kodlamadan bağımsız olarak default C
ile çalıştırmak isterseniz komut önüne LANG=C veya LC_ALL=C takısı eklemeniz
yeterli olacaktır.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav