Re: Gazpacho Kodlama hatası

Cum 19 May 2006 22:11 tarihinde, Talat UYARER şunları yazmıştı:
> suan 0.6.6 kullanıyorum evet dediğiniz gibi çalıştırdım. Fakat bunu nasıl
> komut satırından dedilde menuden de tıkladıgımda yapabilirim. Ama sistemin
> kodlamasını degiştirmeden.Zannedersem bu sekilde komut satırının dil
> kodlaması degisiyor ?
Merhaba,
Menu üzerinde sağ tıklayıp "öğeyi düzenle" seçeneğini açın ve komut
bölümündeki satırın başına LANG=C veya LC_ALL=C komutunu ekleyin. Böylece
menuden de sorunsuz çalışır. Veya Masaüstünde sağ tıklayıp yeni oluştur ->
uygulamaya bağlantı -> uygulama tablarını izleyip komut bölümüne LANG=C
gazpacho yazın alta çalışma dizinini beliritin ve onaylayın. Böylece masa
üstünde doğru çalışan bir kısayolunuz olur.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com