Re: Gazpacho Kodlama hatası

suan 0.6.6 kullanıyorum evet dediğiniz gibi çalıştırdım. Fakat bunu nasıl komut satırından dedilde menuden de tıkladıgımda yapabilirim. Ama sistemin kodlamasını degiştirmeden.Zannedersem bu sekilde komut satırının dil kodlaması degisiyor ?

19.05.2006 tarihinde Recai Oktaş <roktas@debian.org> yazmış:
Merhaba,

* Talat UYARER [2006-05-19 09:33:17+0300]
> Ubuntu 6.06 kullanıyorum belki burası deil sorma yeri ama ubuntu
> hakkında bu
> soruyu sorabilecegim bir yer bulamadım.Ubuntu 6.06 altında gazpacho yu
> kurdum. Fakat gazpachoyu açtığımda aşağıdaki hatayı veriyor ve
> malesef
> acilmiyor. Acaba Bu hatayı geçip nasıl acarım gazpachoyu bilginiz var
> mı bu
> konuda ?
[...]
>    from kiwi.datatypes import converter, currency, number
>  File "/usr/lib/python2.4/site-packages/kiwi/datatypes.py", line 40, in ?
>    from decimal import Decimal, InvalidOperation
>  File "/usr/lib/python2.4/decimal.py", line 2171, in ?
>    val = globals()[globalname]
> KeyError: 'ROUND_CEiLiNG'
                    ^^^^^^

Tipik bir Türkçe problemi görüntüsü.  Programı aşağıdaki şekilde
çalıştırmayı deneyin:

    LC_ALL=C gazpacho

Hangi sürümü kullandığınızı söylememişsiniz.  Burada kurduğum 0.6.5 sürümü
herhangi bir sorun olmadan çalıştı.