ethernet karti sorunu ? yardim lutfen ...

merhaba,
kisa bir sure once alinan asus945d anakartli bi bilgisayara debian testing (daily-fetch) kurmaya calistim. fakat onboard ethernet kartimi tanimlayamadi :(
bana sundugu listede de ethernet kartim yoktu :(
onboard ethernet karti su: realtek rtl 8168/8111 pci-e gigabit ethernet nic
bu sorunla karsilasip cozebilen ve bana nasil cozulecegini ileten ya da oneri sunabilecek kisilere simdiden tesekkur ederim.
iyi calismalar,
hoscakalin.