Debian Etch' te "Sound server fatal error" hatası...

Merhaba,
İki gün önce bir bilgisyara Debian Etch kurdum. Sistem kurulup, açıldığında "Sound server fatal error, cpu overload aborting" hata mesajı ile karşılaşıyorum. Google' de tarama yaptım fakat, yabancı dilim yeterli olmadığı için bir sonuç çıkartamadım. Kde Multimedia uygulamalarının hiç biri çalışmıyor. Sadece xmms ve mplayer ile ses ve görüntü alabiliyorum. Hata mesajı sık sık ekrana geliyor ve bilgisayarın kapanışını da bayağı bir geciktiriyor.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.