Re: Konqueror ve mozilla için gömülü media player

Merhaba,
bende kim sormustu make'i diye sizin postayi ariyordum. ./configure komutundan sonra make ve make install komutlarinin calismasi daha dogrusu programin derlenip kurulmasi icin temel sistem kurulumu yapmis gzip ve unrar paketlerini de kurmus olmaniz ayrica makedev modulunun de sisteminize kurulu olmasi gerekmektedir.
kolay gelsin,

--
Ozgur Karatas
Network Administrator

ozgur@ozgurkaratas.com ~ www.ozgurkaratas.com ---------------------------------------------
"Security is the most important thing. The key of the security is at the person himself."

---- "Sedat İnanç" <sedatinanc@gmail.com> demiş ki:
> selam Arkadaşlar
mozilla firefox yada konqueror ile bütünleşik çalışan bir media player
istiyorum. Mplayer gibi ancak bunu yükleyemedim biraz karmaşık geldi.
mplayer için deb paketi yok mu ? yada plugin nasıl bulurum ?

Ayrıca kmplayer indirdim. tarball'ı açtım. install dosyasında yazdığı
gibi ./configure komutunu uyguladım. Herhangi bir hata mesajı almadım
ama make ve make install komutlarını uygulayamadım acaba sistemde ne
eksik olabilir ?

--
İyi Çalışmalar
Sedat İNANÇ