Konqueror ve mozilla için gömülü media player

selam Arkadaşlar
mozilla firefox yada konqueror ile bütünleşik çalışan bir media player
istiyorum. Mplayer gibi ancak bunu yükleyemedim biraz karmaşık geldi.
mplayer için deb paketi yok mu ? yada plugin nasıl bulurum ?

Ayrıca kmplayer indirdim. tarball'ı açtım. install dosyasında yazdığı
gibi ./configure komutunu uyguladım. Herhangi bir hata mesajı almadım
ama make ve make install komutlarını uygulayamadım acaba sistemde ne
eksik olabilir ?

--
İyi Çalışmalar
Sedat İNANÇ