unstable kurulum ve testing e geçiÅ?

merhaba

dün netinstall'dan unstable güncelleme ve farklı bir pc'e kurulum yapıtım ama ne yazık ki sonrasında... kurulum aÅ?amasında bir dosyayı açamadı. bundan dolayıda  güncellenen pc ile kurulum yapılan pc bir nevi çökmüÅ? oldu. bir bug olabilir mi ? (ne çile çektim :) ardından testing e geçtim kurulumları bitirdim ama Eclipse programı testing depolarında mevcut deÄ?il.

1-unstable hata duyurusu nerden okuyabilirim güncelleme yapmadan önce göz atmakta yarar.

2-debian.org da Eclipse nin ne zaman testing deposuna gireceÄ?ine dair bir bilgi içeren bölümü var mı ?

teÅ?ekkurler

No banners. No pop-ups. No kidding.
Make My Way  your home on the Web - http://www.myway.com