Re: ORACLE ile ilgili güncelleme

Merhaba,
lutfen ozel konularımızı birebir mail atarak halledelim. Ozkan bunu senden de rica ediyorum. Listeye Recai hocam ve Murat Demirten bakıyor ancak yogun is hayatlari nedeni ile ve bizlere guvendikleri icin pek sorun olmuyordu. Nilgun Belma Buguner burada bir yonetici veya herhangi bir yetki sahibi degildir. Tekrar ediyorum emir verecek, kural koyacak bir yetkisi yoktur. Sizden, bizden farki olmayan bir liste uyesidir. Burada bir bayanın ve yaşca büyük üzerine gitmeye gerek yok, bizde saygimizi gosterelim.
iyi calismalar, basarilar dilerim.

Ozgur Karatas
CCNA & Network Engineer

ozgur (at) ozgurkaratas dot com  --  http://www.ozgurkaratas.com