From: "Nilgün Belma Bugüner" <nilgun@belgeler.gen.tr>
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: ORACLE ile ilgili güncelleme
Date: Tue, 28 Feb 2006 19:53:34 +0200

(nilgun demisti ki;)

Destek Apache veya PHP için istenmiyor ki. Onların
çalışmasında sorun yok. Sorun sizin yazılımda...
Anlaşılan o ki, Debian'da çalıştığını bilmiyor zavallı...

(ozgur demisti ki;)

zavalli diye kime sesleniyorsunuz?

(nilgun demisti ki;)
Şu destek istenen yazılım siz değilseniz üzerinize alınmanız
gerekmez. Müsterih olabilirsiniz.

wroting ozgur>>

lutfen kendinizi haklı çıkarmak adına listeyi daha çok meşgul etmeyiniz. bunun yerine kişisel bir sorununuz varsa kişilerin e-posta yolu ile hallediniz. hiçbirşey size birine zavallı deme hakkı vermez ve biliyor musunuz bu sizi daha zavallı hale sokar.

--
Ozgur Karatas
CCNA (2002)

ozgur@ozgurkaratas.com -- trdocmaster@dansguardian.org -- okaratas@students.istanbul.edu.tr