ORACLE ile ilgili güncelleme

Selam,

ORACLE ile ilgili güncellemeyi neden yapmadığımı
soran çok oldu ve hepsini yanıtladım. Bu soruyu bir listede
sorduğunuz için teşekkür ederim. Artık google yanıtı verecek.

Zamanında linux.org.tr belgeleri arasında yer alması ve
belgeler.org'un arşiv niteliği sebebiyle bu belgeye de yer
verdik. Dikkat ederseniz, belge Arşiv bölümünde durur.
Linux Belgeleri arasında değildir.

Wine bir özgür yazılımdır. Ona destek veririz.

Esen kalın,
Nilgün

Sal 28 Şub 2006 18:11 sularında, Mehmet Türker şunları yazmıştı: