Re: Zend Optimizer

Evet, çılgınlar gibi akan postalara kayıtsız kalamazdım değil mi? Her neyse, sorulan sorunun Debian ile alaka katsayısı korkulacak kadar düşük değil ve bunun hepimiz farkındayız, belki de Zend'e ya da bir php listesine sorulsaydı böyle bir tepki de almazdı ancak burada bulunması ne arşivin karmaşıklığını zıplatacak ne de okuyan birilerinin sinirlerini. Hoş böyle bir durum zaten gerçekleşmiş gibi duruyor ama yine de diyeblirim ki, çözülmüş bu sorunun tartışmasına harcayacağımız enerjimizi askıda bekleyen ve yine Debian'la ortalama bir alakası olan "Yerel Alan Ağlarında Güvenlik Nasıl?" başlıklı postaya harcayabiliriz sanırım. Kendime kıyak geçmeye çalıştığım bu postayla Nilgün hanımı, lütfen sorduğum sorunun Debianla alakasız olduğu konusunda beni uyarmaya davet ediyorum, belki bu şekilde ben de istediğime kavuşmuş olurum. Hey! bu postayı 15 kişiye yollamazsanız saçınız dökülür dememiş ki kimse? Bir Debian kullanıcısı karşılaştığı sorun karşısında fikirlerine güvendiği Nilgün hanım ve diğer üyelere sorusunu sormuş.

Saygı, iyi niyet, metanet.
tGa

28.02.2006 tarihinde Nilgün Belma Bugüner <nilgun@belgeler.gen.tr> yazmış:
Selam,

Çalıştırılması için destek istenen paket ne özgür ne de
açık kaynak kodlu...

Debian üzerinde çalışıyor olması yeterli mi?
Wine ile çalıştırılan ie için de destek isterler
yakında, Debian üzerinde çalışıyor ya...

Esen kalın,
Nilgün

Sal 28 Şub 2006 17:48 sularında, Mehmet Türker şunları yazmıştı: