apache-ssl virtual hostlar için farklı sertifikaları yüklemiyor

Merhaba,
Debian üzerinde apache-ssl çalıştırıp ip-based virtual hostlar tanımladım. Virtual hostlar için farklı dizin ve sertifikalar oluşturdum. https den ilgili sitelere bağlanınca ilgili dizinlere gidiyor. Fakat farklı ssl sertifikaları yüklemiyor. Virtual hostların en başında belirtilen sertifikayı diğer tüm virtual hostlar için geçerli kılıyor. Nerede hata yapıyorum yardımcı olursanız sevinirim. Birkaç virtual host tanımı aşağıdadır.

SSLDisable
NameVirtualHost xxx.xxx.xxx.xxx

<VirtualHost xxx.xxx.xxx.xxx>
ServerAdmin info@domain1.com
DocumentRoot /www/domain1.com
ServerName www.domain1.com
SSLEnable
SSLCertificateFile /etc/ssl/domain1.com/newcert.pem
SSLCertificateKeyFile /etc/ssl/domain1.com/nopwkey.pem
</VirtualHost>

<VirtualHost xxx.xxx.xxx.xxx>
ServerAdmin info@domain2.com
DocumentRoot /www/domain2.com
ServerName www.domain2.com
SSLEnable
SSLCertificateFile /etc/ssl/domain2.com/newcert.pem
SSLCertificateKeyFile /etc/ssl/domain2.com/nopwkey.pem
</VirtualHost>

Saygılarmla
Ahmet DURUÖZ
DBA & System Administrator