Re: Ağ ortamında debian server

Merhaba Koray,
interneti kullanicilar arasında dağıtmak ve kullanıcılara belli haklar vermek ve bazılarının da internet erişimlerini kontrol etmek gibi tüm işleri squid vekil sunucu ile beraber dansguardian'i kurarak yapabilirsin. Squid'in conf dosyasi cok kabarik oldugu icin biraz zordur ancak dansguardian kurulumu kolaydir.
Dansguardian yazilimi ile birlikte;

1. internet giris ve cikislarini kontrol edebilir,
2. virus taramasi gerceklestirebilir,
3. adware ve spyware engelleyebilir,
4. bazi programlari (msn messenger gibi) engelleyebilir,
5. istemedigin siteleri yasaklayabilir,
6. butun bu islemleri kullanici veya ip bazinda yapabilirsin.

takildigin bir noktada cekinmeden sorununu trdocmaster@dansguardian.org adresine mail ile atabilirsin.
kolay gelsin, iyi calismalar.

--
Ozgur Karatas