Re: chown ve chmod komutlari hakkinda ?

On Fri, 2006-02-24 at 02:14 +0200, Mehmet Fatih Akbulut wrote:
> tekrar merhaba,
> aciklama icin tskler fakat hala kafamda oturmus degil ;)
> site blog ya da forum tarzi bir siteyse ? [kayit olma zorunlulugu olsa
> ya da olma ?]
> (D)igerlerinde yazma hakki bulunmasi gerekmez mi ?
>
> bir onceki mailde sitem icin:
> chown -R www-data:root sitem [kullanici apache gurup root]
> mi demeliyim ? yoksa :
> chown -R www-data:www-data sitem ? [kullanici ve gurup apache ?]
Yapmak istediginiz sey icin dosya izinleriyle oynamaniza gerek yok.

Alt dizin ya da dosyalarin gozukmesini istemiyorsaniz httpd.conf
dosyanizin ilgili bolumune Options olarak Indexes secenegini ekleyin.

Ornegin:
<Directory />
    Options Indexes Includes FollowSymLinks MultiViews
    AllowOverride All
</Directory>