Re: USB flash disk sorunu

Selamlar,

Ya ne yazikki gun tek 1 flash disk uzerinden calismiyorum, we kingston disinda diger flash disklerde ayni sorunla karsilasiyorum, yalniz sole bir sey farkettim: dosya sistemi sadece fat oldugu zaman sorunsuz mount ediyor, yani:

Mae:/home/solve# fdisk -l /dev/sda

Disk /dev/sda: 64 MB 64225280 bayt
4 kafa, 32 sekt๖r/iz, 980 silindir
Birimler = silindir / 128 * 512 = 65536 bayt

Ayg�t Boot Start End Blocks Id System
/dev/sda1 2 980 62656 6 FAT16
Mae:/home/solve# mount /dev/sda1 /mnt/flash/
Mae:/home/solve#

(burdaki sda1 notebook uzerindeki card reader.
ama dosya sistemi w95 fat16 oldugu zaman sorun cikartiyor.

Iyi calismalar,
Volkan SINAR.