Re: firefox - flashblock plugin sorunu ???

merhaba,
benim sorunum aslinda su :
bazi flash animasyonlari mouse uzerine getirince buyuyor. [nedense benim ziyaret ettigim bircok sitede bu sekilde flashlar mevcut ;)]
flashblock sayesinde, dediginiz gibi butun siteler blacklist kapsaminda da olsa o sozunu ettigim mouseover effecte sahip flashlar sanki mouse uzerlerine gelmis gibi buyuyup sayfalarda oldukca genis yer kapliyorlar. [sadece ortalarinda animasyonu gormek icin bi buton kaliyo. buna tikladigimizda animasyon aciliyor.]
fakat ekranin buyuk bir kismini kapladigini soyledigim blocklanmis flashin ortasindaki butona basmaya gerek yok. yanlislikla da olsa herhangi bi yerine mouse ile dokundugumuz anda flash hemen devreye giriyor! [olmasi gereken sadece ortadaki butona basilinca acilmasi!!!]
bu nedenle flashin bulundugu cevrede bi linke dokunma durumunda [kasti ya da yanlislikla] flash devreye giriyo ve bu da pek can s1k1c1 bir durum. boyle bir durum olmamasi icin link tiklama sonrasi animasyon uzerine tiklayip 'remove this flash' demek zorunda kaliyorum. bunu da s1k s1k tekrarlamak bir sure sonra rahatsiz edici bi hal aliyo ;)
umarim kendimi yeterince ifade edebilmisimdir :p
iyi geceler,
hoscakalin.