Re: Paketleme

Selam,
.tgz paketini tar ile açabilirim ancak ben tar.gz yani kaynak kodu haline çevirmek istiyorum. ve sonrasında bu tar.gz paketini .deb paketine de cevirecegim. Yani bir program için slackware .tgz paketi var. Bunun turkce versiyonunu kaynak koduna ve debian paketine cevirmek istiyorum.
Sanirim anlasilir oldu.