FTP Sunucusu

Merhaba,

Debian üzerine kişisel amaçlı bir FTP sunucu yüklemek istiyorum. Amacım istediğim klasörleri FTP erişimine açıp dilersem bir kullanıcı adı ve şifre tanımlayarak, dilersem de nobody gibi bir hesapla paylaşmak.. Elimde 16 MB'lık bir dosya var ve bunu MSN'den yollayacak zamanım yok, bilgisayar açıkken indirsinler. Bunu Apache ile de yapabilirim ama gerektiğinde FTP de olsun, hem de birşeyler öğreneyim diye FTP ile halletmek istiyorum.

Bana tavsiye edebileceğiniz FTP sunucular nelerdir ? Şu anda kafamdaki 2 alternatif proftpd ve vsftpd... Kullanımı ve ayarları kolay olması, basit olması şimdilik ilk tercihlerim. Önerirken nedenlerini de söylerseniz daha faydalı bir seçim olacak tahminimce..

Teşekkür ederim..

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1